Bead Star winner

Bead Star winner

joi, 26 septembrie 2013

Pearls - 3rd Place - Anna Lukacs, Cluj-Napoca, Romania


As dori sa impart si cu voi bucuria mea !  

Am participat la concursul ”Bead Star” organizat de www.beadingdaily.com . Am castigat locul 3 la sectiunea perle !!! Sunt atat de fericita !  Dupa anuntarea castigatorilor , le-am trimis colierul pentru a-l putea expune , impreuna cu celelalte lucrari castigatoare, la targul Bead Fest din Philadelphia. Tocmai am primit inapoi colierul, impreuna cu revista ”Beadwork” in care apar toate lucrarile castigatoare. Acolo e si lucrarea mea !!!
Iata si adresa unde puteti vedea toate lucrarile castigatoare :http://www.beadingdaily.com/media/g/bead-star-2013/default.aspx

Pearls - 3rd Place - Anna Lukacs, Cluj-Napoca, Romania






3 comentarii: